9 Mart 2011 Çarşamba

RAFFAELLO

Canlarım bugün sizlerle aramıza yeni katılan benimde tesadüfen ulaştığım ama yaptığı birbirin den leziz yemeklerle dikkatimi çeken sevgili HÜLYA...Sizlerde sayfa sını ziyaret edip ona destek olursanız eminim çok mutlu olur.
Masamın beşinci lezzetinde sıra.Hindistan cevizine olan sevgimi bilmeyen yok. Bu enfes lezzeti canım üstadım YEŞİM'ciğimde görünce denemeye karar vermiştim bence mutlaka denenmeli. Teşekkürler canım...Orjinal tarif için TIK TIK...
MALZEMELER
1 kutu krema
1 su bardağı Pınar süttozu
Yarım su bardağı pudra şekeri
1 çay kaşığı vanilya
1.5 su bardağı hindistan cevizi(2 bardak kullandım)
Üst kaplama için ayrıca hindistan cevizi
YAPILIŞI
-Tüm malzemeyi mutfak robotuna alıp birkaç saniye malzemeler birbirini tutana kadar karıştırın.
-Fazla karışırsa cıvıyor.
-Ellerimizle yuvarlayıp hindistan cevizine bulayın servis tabağına dizin.
-En az 2 saat dolapta bekletin.
AFİYET BAL OLSUN...



45 yorum:

  1. Derya'm, ellerine sağlık. Ben de bayılırım Hindistan cevizine

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık Derya'cığım:)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı akşamlar deryacım nasılsın canısı? biz donduk burada izmir çok çok soğuk.sulu sulu kar yağıyor arada bir... oy oy oyy yapmışsın raffaelloları...afiyet şifalar olsun fıstığım beğenmenize sevindim...bu gün aklımdan geçtin bir ara olsa dedim şimdi deryanın süt helvası ne güzel olurdu.bakayım yarın iyi hissedersem yapıcam...öpüyorum çok kucak dolsu sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. ablacım kartoplarına bayıldım,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. CANIM ABLAM YA SENİN SİTEDE YADA BENİM NETTE SORUN VARDI SANIRIM NE AKDAR ZİYARETİNE GELSEMDE YORUM YAPAMADIM BİR TÜRLÜ UMUD EDİYORUMKİ BU YORUM ELİNE ULAŞIR ELLERİNE SAĞLIK ÖPÜYORUM SENİ KOCAMAN..
    SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  6. Derya'cım iyi akşamlar;
    Önce sayfan açılınca çalan parça beni bir hayli eskiye götürdü, en sevdiğim parçalardan biriydi. Kartoplarına gelince sevgili Yeşim'e sonra da sana paylaşımlarınızdan dolayı teşekkürler. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Ankara'ya gittiğimde market rafında süt tozunu görünce altın bulmuş gibi sevinip hemen bir paket almıştım ama o günden beri ne yapsam diye düşünüyordum:)))


    Nefis görünüyorlar ablacım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Ablacımm ne güzel bunlar birer lokmalık tatlılar.
    Süper biR Lezzet olduğuna eminim.
    Ellerine sağlık.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Lüp lüp yemelik ellerine sağlık Deryacım

    YanıtlaSil
  10. hindistan cevizli tatlara bayılırım ellerine sağlık ablacım.sevgiler sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  11. canım ablammmm yorum yazmamayı huy edinmeden evvel yıktım tabuları geldimm hemenn:)
    birkaç gündür hiçbişeye bakamaz oldum kusuruma bakma canım ablamm...
    seni çok seviyorum ve işlerimi aralar aralamaz bu nefis tarifi deneyeceğim:))
    birtanesin Balçiçeğimm:))

    YanıtlaSil
  12. IYi geceler canim kardesim benim... Senin de, Yesim hanimin da ellerinize saglik.. Ne de yakisi her tatliya mübarek... Sevgilerimle, öpüyorum yanaklarindan...

    YanıtlaSil
  13. Bende yaparim raffaelo'yu hatta içine tûm findik atarim tam raffaello olmus oluyor:)) Ellerine saglik ablam nefis olmuslar, uzun zamandir yapmiyordum, unutmusum :)

    YanıtlaSil
  14. Deryacim bende gecen gün ev yapimi Rafaello yedim..tadi gercekten cok güzeldi...Seninde elleine saglik.
    Bu arada Hülyayida ziyaret edecegim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık.Tamda bu karlı havaya uygun olmuş .

    YanıtlaSil
  16. Minik kartopu görüntüsüyle nefis olmus ve cokda pratik olmus eline saglik deryacim

    YanıtlaSil
  17. deryacım ne kadar ince ve güzel düşünce yeni bloğu paylaşman kalpten kutlarım seni... raffelloların nefis gözüküyor kardan adamlar oğlum çok sever eline sağlık canım
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuş ablam ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  19. Ellerine sağlık ablacım bu tarifi bir iki yerde görmüş ve çok ilgimi çekmişti.Çok lezzetli olmalı sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Ablacim ellerine saglik raffaello çok lezzetli olur,harika gorunuyor afiyet bal seker olsun,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  21. Ellerine saglik Deryacigim gerceginden evde yapilanlar daha lezzetli oluyor, nefis olmuslar.
    Sevgilerimle Sükran

    YanıtlaSil
  22. Bugün mutluluğum tarif edilemez deryacım:)çok ziyaret yapabildim
    neyse senin de sayfan açıldı canım.
    Arkadaşına hayırlı olsun ziyaret ettim ve izlemeye aldım canım:)
    Ayrıca kartopu lezzetini bende hazırladım yakın tarif ile muhteşem bir lezzet oluyor herkese
    tavsiye ederim:)senin de ellerine sağlık canım enfes gözüküyor.
    öpüyorum seni görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  23. selam Deryacığım
    raffaello benimde çok sevdiğim bir tad bende sık yaparım ama çoook öncelerde blogcudaki bloğumda yazmıştım o zamanlar resim eklemeyi bilmediğimden resimsizdi unutmuşum seninkileri görünce hatırladım oradaki tarifi resimleyip bloğuma ekleyeyim bari canımsın yaaa:))
    ellerine sağlık afiyetle yiyin canım burada araplar raffaelloyu arap kahvesi yaparlar (kakule ve kavrulmamış kahvenin çekilmişi ile yapılır) onun yanında ikram ederler ikili birbirine çok yakışır ileride birgün kahvenin de yapılışını ve resmini eklerim inşaallah
    sevgiler bacım

    YanıtlaSil
  24. Deryacığım çok güzel olmuş ellerine sağlık canım gece vakti nasıl da canım istedi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Sizler den ayri kalmak bir daha istemiyoruz.Bloglariniza issallah bir daha kimse dokunamaz.
    Bloguma ne bakkmak nede yayin hicte zevkli olmadi biz hepimiz biriz .Böyle olunca cok daha güzel ,hos oluyor .
    deryacim ellerinede saglik hayirli aksamlar diliyorum öptüm.

    YanıtlaSil
  26. Ah ah asıl severim ben bunları. Eline sağlık arkadaşım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  27. hmmm cooook severim! ellerine saglik deryacim.. sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Üstelik pişirme de yok:)) pek güzel olmuşlar Derya. Senin de Yeşim'in de ellerine sağlık olsun canım...

    YanıtlaSil
  29. Görüntü harika bayılırım derya ablacım...Ellerine sağlık canım

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. Ben bundan ne zamandan beri yapcam .... yapcam ........yapcam.
    bir türlü kısmet olmmadı
    inşallah en kısa zamanda :))
    ellerine sağlık canım.
    Fazla karışırsa cıvıyor.
    bu püf noktasını eklemen iyi olmuş yoksa ben bunu deli gibi karıştırırdım :))

    YanıtlaSil
  31. Bu karlı günlerde kartopu gibi olmuşlar. Çok güzeller canım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  32. Derya abla çok teşekkür ederim sana :D izleyicilerim 7 den 21'e çıkmış :):) Blogumda da sana teşekkür ettim. Çok çok sağol! Harikasın!

    YanıtlaSil
  33. Canım ellerine sağlık...sevgilerrrr..öptüm...

    YanıtlaSil
  34. Merhaba Deryacığım,

    Rafaello harika görünüyor. Ellerine sağlık.Bende yapmak istiyorum ancak Neden robotta yapıldığını anlayamadım.Elle karışmazmıki?

    Sevgiler *

    YanıtlaSil
  35. canım benim neler yapmışsın hepsi birbirinden lezzetli dışarıdan aldıklarımızdan bayılırım onlara ama insan kendi yapınca içi rahat oluyor rahtlıkla yiyor

    YanıtlaSil
  36. canım benim şükür girebildim bloga.sütlü tatlıları çok severim.ellerine sağlık.harika olmuş.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  37. ellerine sağlık tam benim damak tadıma göre lokum gibi.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Bu tarifi iyi bilirim. Muhteşem bir lezzettir:))

    Ellerine sağlık Deyacım

    Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  39. cok sevdigim bir lezzet ellerine saglik deryacim sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. Rafaello cok güzel olmustur.Cok seviyoruz ailece.
    Deryacim Besamel sosunu bende denemedim tarifi arkadasdan alinca ögrendim bende. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. Merhaba canım harika bir tarif bu bende hiç denemedim inş en kısa zamanda deneyeceğim bunu ellerine sağlık sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  42. canım iki gündür sayfama girmemiştim ,resim çok güzel çok beğendim emeğine sağlık deryoşum,hindistan cevizli toplarda enfes..,çok öpüyorum bitanem...

    YanıtlaSil
  43. derya ablacım çok nefis görüyor ellerine sağlık zaten bayılırım bu tarz tatlara afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  44. Derya ablacım pişti olmuşuz bugün:) Bende yayınladım bu tariften bugün. O yüzden de biliyorum ki bu çoook lezzetli:) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  45. derya ablacım ben geldim. nasılsın özledim valla sizleri blogspottaki dostluk hiçbir yerde yok. ayy kendiimi bir garip hissediyordum şükür açıldı sayfam.
    ellerine sağlık rafaello muhteşem hiç yapmadım ama çok merak ediyorum. amam burda yazan bu süttozu neskafe ile karıştırılandan değil değil mi? bilgilendirirsen sevinirim. öpüyorum sevgiler.

    YanıtlaSil

Merhaba dostlarım bloğuma uğrayıp yorum yazdığınız için sonsuz teşekkürler,hepinizi öpüyorum....
DERYA