12 Kasım 2010 Cuma

TAHİNLİ BAKLAVA

HAYIRLI CUMALAR...ALLAHIN RAHMET VE BEREKETİ ÜZERİMİZE OLSUN...
Tüm dost ve kardeşlerime kucak dolusu sevgilerimi yolluyorgüzelliklerle dolu hafta sonları diliyorum. Tahinli baklavamı olur diyenler vardır eminim.Ama inanın oluyor hemde o kadar kolayki anlata mam aklıma durduk yerde geliveriyor işte:))Geçenlerde hepimizin severek yaptığı Kuru Baklava'mı yayınlamıştım.Tatlı krizimin tuttuğu bir anda kafamda şimşekler çaktı neden olmasın dedim ve enfeste oldu...
KURU BAKLAVA tarifim burada 
ŞERBET İÇİN
1 su bardağı su
1 su bardağı toz şeker
1 damla limon suyu
YAPILIŞI
-Şerbetimiz kaynatılıp iyice soğutulur.
-Kuru Baklavamız hazırlanır pişince üstlerine pudra şekeri yerine kaşıkla şerbet gezdirilir afiyetle yenir:))
AFİYET BAL OLSUN...
NOT:Aşırı şerbetli olmuyor tam tedematında:))





35 yorum:

  1. deryamm,
    çalışkan karıncaların başında geliyorsun :)
    ellerine sağlık benim tatlı canavarım :)
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  2. Tahinle baklava birarada,lezzetini tahmin edebiliyorum,süper bir ikili,ne kadar da güzel düşünmüşsün,ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım,bence çok güzel olmuştur..
    Yaptıktan sonra neden olmasın :)
    Sana da hayırlı cumalar,sağlıklı mutlu günler diliyorum..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Sen yaparsın da olmaz mı? Görüntü süper, ellerine sağlık. Afiyet, şifa olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. çok degişik bir tarif olmuş.tatlı krizi insanlara neler yaptırıyor:)iyide olmuş degişik bir tarif çıkmış ortaya..eline saglık canım..

    YanıtlaSil
  6. günaydın deryacığım.hayırlı cumalar.ellerine sağlık.baklava harika görünüyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. bencede neden olmasın olmuş işte:))
    ellerine sağlık canım sanada hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  8. Derya ablam güzel ellerine sağlık, baklava nefis olmuş:)..Çıtır çıtır kıvamı her halinden belli.
    Seni çok seviyorum ablacım:).
    kelebeğin

    YanıtlaSil
  9. Canım ellerine sağlık baklava enfes görünüyor,artık bayram için seçeneğin var ne güzel...sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ablam benim valla nasılda canım istedi hani bana.

    YanıtlaSil
  11. deryacım çok güzel bir alternatif tahinli eminim nefis olmuştur
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Derya Hanım,
    Ellerinize sağlık.Harika bir tatlı bayıldım.Şimdiden bayramınız kutlu olsun.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Deryacım inan tahin diye ölüyorum baklavada hele hiç düşünemiyorum? enfes olmuştur keşke orada olsam da birazcıkta olsa yesem.

    YanıtlaSil
  14. of of bune böyle har,ka bişey olmuş.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  15. Bayılıyorum bu tatlıya,ellerine sağlık ablacığım bizim için de çıtırdat e mi :)
    Şimdiden cici bayramlar diliyorum!
    En kısa zamanda tekrar görüşmek,hasret gidermek dileği ile

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık derya hanımcığım nefis görünüyor tatlınız.Hayırlı bayramlar sevdiklerinizle beraber şeker tadında mutlu huzurlu geçmesini dilerim,biraz erken oldu ama belki unutabilirim bilirim kısa bir bayram arası şimdiden kutluyayım dedim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık derya ablam nefis görünüyor...

    Hep bir arada sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dilegiyle...

    İyi Bayramlar....

    YanıtlaSil
  18. Güzel yüreklim ellerine sağlık. sevgiyle kucaklar bayramını kutlarım:)

    YanıtlaSil
  19. Deryacım, geçen günde sevgili Mine de tahinli şekerpare tarifi vermişti. tariflerin ikisi de birbirinden güzel de, bunları yiyince halimiz ne olacak bilmem:))
    Ellerine sağlık canım, gerçekten nefis duruyor.

    YanıtlaSil
  20. ablacım ellerine sağlık afiyet bal olsun
    bayramda çalışacak olmana çok üzüldüm
    tamam ben senin yerine gezicem söz :=)
    allaha emanet ol

    Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Kurban Bayramınız mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  21. Hiç aklıma gelmezdi. Çok değişik bir fikir.
    Ellerine sağlık canım
    İyi bayramlar
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Bayrama sendeyim abla:) Ellerine sağlık.
    Mutlu haftasonları...

    YanıtlaSil
  23. Deryacığım ellerine sağlık, annem de el açması yapar tahinli, çok güzel olur...
    hayırlı bayramlar diliyorum...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Derya ablacım sen yaptıysan mutlak olmuştur ellerine sağlık ,iyi bayramlar diliyorum

    YanıtlaSil
  25. tahin bana bakıyor ben tahine yapsak mı ne diyorr


    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  26. olmaz mı hemde pek nefis olur
    ellerine sağlık Deryacım

    YanıtlaSil
  27. harika görünüyor tatlin, tahinli cok güzel olmustur, bende deneyecegim....
    ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  28. Merhaba tahinli tatlıları çok seviyorum. Kuru baklavanı da çok merak ettim. Bir gün denerim inş. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  29. eline sağlık deryoşum,maşaallah sana yetişmek ne mümkün ,öpüyorum...

    YanıtlaSil
  30. canım oyumu kullandım,başarılar diliyorum....

    YanıtlaSil
  31. Canım sen yaptığına göre mutlaka çok güzel olmuştur ellerine sağlık canım. Bayramını kutlarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. Derya'cığım,
    Pek de güzel olmuş, ellerine sağlık.
    Hele benim gibi tahini çok sevenler bu bayram sana çok dua edecekler.
    Şimdiden hayırlı bayramlar dilerim.,
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  33. Deryacım devamlı bir yenilikle geliyosun. Tahinli baklava fikrini çok beğendim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  34. canım benim bayramını kutluyor sana ve ailene huzur ve sağlık içinde geçireceğin nice bayarmalar diliyorum çok öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  35. Canim kardesim, uzun zaman oldu ugrayamadim, kusuruma bakma... Tatlilarinin hepsi birbirinden güzel... Sanirim Revaniyi sececegim...:) Sevgilerimle hayirli bir bayram diliyorum...

    YanıtlaSil

Merhaba dostlarım bloğuma uğrayıp yorum yazdığınız için sonsuz teşekkürler,hepinizi öpüyorum....
DERYA