28 Ekim 2010 Perşembe

KURU BAKLAVA(TAHİNLİ KITIR)

Tüm dost ve kardeşlerime kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.Günleriniz şeker tadında geçsin.  Dün fakültedeydim detaylı tetkikler yapılıyor bu arada aşırı kansızlığımın nedenide araştırılıyor. Salı günü kısmetse sonuçlar çıkacak duanızı eksik etmeyin olurmu.Mesajlarıyla her an yanımda olan AYKIZIM'A bir kez daha teşekkürü borç bilirim. Kuru baklavayı çok sık yapmama rağmen yayınlamadığımı yeni fark ettim.Tahine olan bağımlılığım sanırım tartışılmaz.
Birde sevgili DENİZ beni mimlemişti.Kendisiyle inşallah 6 Kasım'da tanışma fırsatım olacak. Hemen cevaplıyayım.
ÇANTAMDAKİ EN ÖNEMLİ 5 ŞEY:))
1-Cep telefonum
2-Adres defterim:))
3-Diş fırçam ve macunum
4-Parfümüm
5-Göz kalemim(Makyajı sevmem sadece göz kalemi bazen ruj)
Katılmak isteyen tüm dost ve kardeşlerimi cevaplamaya davet ediyorum.

MALZEMELER
20 adet baklava yufkası
Tahin
Dövülmüş ceviz veya fındık
Toz şeker
Üstü için pudra şekeri
YAPILIŞI
-2 adet baklava yufkasının üstüne kaşıkla tahin serpiştirilir.(Normal yufkayla tek kat yapıyoruz)
-Toz şeker ve ceviz serpilip sıkıca rulo yapılır.
-Verev şekilde kesilir yağlı kağıt serili tepsiye dizilir.
-Önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirilir.
-Fırından çıkınca üstüne pudra şekeri serpilir.
AFİYET BAL OLSUN...


26 yorum:

  1. balçiçeğimm cik cik ciikk:))
    ben hala öğrenemedim bu cik cik in esrarını dur bakalım allah büyük:))
    ellerin dert görmesin balçiçeğiimm:)) bugün daha da iyiyimm:)) ppatyam bir reçete vermişti uyguladım dün gece ilk adımını iyi hissediyorum ve az öksürüyorum:)
    ve öğrendim ki doktorumu deiştirmeliyimm:)

    YanıtlaSil
  2. Tahini ben de çok seviyorum. Baklavaların çıtır çıtır bir görüntüsü var. Bayıldım..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun:( Daha önce hiç denememiştim değişik bir tarifmiş canım ellerine sağlık.Bu arada Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Mutlu Olsun!

    YanıtlaSil
  4. Canim benim, inaniyorum ki bir gün seninle de bulusacagiz.... Önümüzdeki yaz kismet olursa büyük bir ihtimalle gelecegim Bursa`ya... Bu arada ellerine saglik... Ben de yapmistim bu tarifi, tadini biliyorum, nefis oluyor.... Sevgilerimle, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Deryacım ellerine sağlık,ben de bayılırım tahinli lezzetlere.Bu arada geçmiş olsun,güzel haberlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. mutfagabuyrun28 Ekim 2010 14:26

    deryacığım kıtırlar harika görünüyor.ellerine sağlık.buarada geçmiş olsun hayatım.iyi haberlerini bekliyoruz inşallah.öptüm.

    YanıtlaSil
  7. canım çekti yahu, süpermiş

    YanıtlaSil
  8. ablacım canım ne oldu sana ben kaçırmısım ne olur kusuruma bakma
    ne oldu sana ne sonucu ya aydınlat
    beni
    ablacım canım benim çok ama çok geçmiş olsun dualarım seninle inş. hiç bir şey çıkmayacak
    kocaman öperim seni ..
    Kuru baklavanda nefis olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun ..

    Abla kan için pekmez iç,kuru çekirdekli siyah üzüm ve siyah erik kurusu ye

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun inşallah birşey çıkmaz.dualarımız seninle.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun. Umarım testler de olumsuz bir şey çıkmaz. Dualarımız seninle ve tüm hastalarla. Allah herkese hayırlı şifalar versin.
    Kuru baklavan nefis görünüyor, ellerine sağlık. Tahinli lezzetlere bayılırım. Daha önce normal yufkayla denemiştim ama baklava yufkasıyla süper olmuştur. Afiyet, şifa olsun.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun şekerim, hayırlı sonuçları alırsın inşaAllah!! muck...

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun deryahanım iyi sonuçlar alırsınız inşallah.Ben de yapmıştım bu kuru baklavadan,benimki normal yufkaydı.Sizinkide çıtır çıtır görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Ablacım öncelikle çok geçmiş olsun.Tahinli kıtırda harika gözüküyor ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  14. Merhaba yine ben ismimi yazmadan torunum tuşa bastı,yukardaki isimsiz yorum benim sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Derya tahinli deme bana...amn bitti tahinim hemen almalıyım.Bu baklava kesin enfestir!
    elerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  16. Güzel ve hafif bir lezzete benziyor.
    Geçmiş olsun iyi haberler alırsınız inşallah
    Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  17. hihi ben unutmuşum neden cikciklediğimi denize söylemeyi:))

    neyse az kaldı biraz daha sabır herkesler öğrenecek cikkk:)

    çok severim tahinli ruloyu ablacım, ellerine sağlık.

    e biz de dualarımızla yanındayız hıhh

    YanıtlaSil
  18. Derya ellerine sağlık
    bayılırım tahine benzer bir tarif bende de var ben yufkayla yapmıştım ama baklava yufkasıyla enfes olur
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Bu tarifi normal yufkayla duymuştum ama baklava yufkasınında enfes olacağından hiç şüphem yok.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. abla çok güzel görünüyor.bu akşam biraz fırsatım oldu bende sadece yorum yaptım.zaten kuran okuma günleri bitene kadar bişey yapamayacağım öyle gözüküyor.izinde yok görüşürüz.seni seven 542

    YanıtlaSil
  21. Deryacığım inşallah her şey temiz çıkacak iyi düşünelim de iyi olsun kaçgündür uğrayamadım ellerine sağlık benimde böyle bir tarifim var ama yayınlayamadım daha Müge ile çok öpüyoruz sevgiler bizden....

    YanıtlaSil
  22. diledigin gibi sonuclar alirsin insallah,gecmis olsun tekrar

    YanıtlaSil
  23. Ellerine sağlık bugün bende misaafirlerime yaptım.Ben yufkayla yaptım çok güzel oluyor misafirlerimde çok beğendiler.Çok geçmiş olsun inşallah sonuçlarınız çok iyi çıkar dualarım sizinle

    YanıtlaSil
  24. arkadaşım sana hastalık yakıştıramıyorum aman hemen iyileş ve ayın 6 sında gümbür gümbür gel hasretle ve merakla bekliyorum,kansızlık benimde başımın belası vücudum demiri tutmuyor ilaçlar fayda etmiyor bakalım ne olacak,sevgiler görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  25. Ablacim merhabalar,nasilsin...tahinli baklavan nefis görünüyor eline saglik. sicacik sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. deryacığım tarifi okuyunca bir an kuru baklava yediğimi sandım ellerine sağlık nefis görünüyor

    YanıtlaSil

Merhaba dostlarım bloğuma uğrayıp yorum yazdığınız için sonsuz teşekkürler,hepinizi öpüyorum....
DERYA