22 Temmuz 2010 Perşembe

PARMAK KEBABI

Gününüz aydın olsun şekerler yeni blog kardeşimiz GÜLCAN'a verdiğiniz destek için hepinize sonsuz teşekkürler.Şimdi sizlerle GAZİANTEP yöresine ait davet masaları için çok leziz bir yemek paylaşıcam:))
MALZEMELER
3 adet kemer patlıcan
750 gr.kuzu kuşbaşı
3 diş sarmısak
1 büyük kuru soğan
2 adet domates
1 tatlı kaşığı biber salçası
Tuz
Kekik
Pulbiber
Kimyon
 YAPILIŞI
-Patlıcanlar alacalı soyularak parmak büyüklüğünde doğranır ve tuzlu suda bek letilir.
-Bu arada kuzu etlerimiz tencereye alınarak suyunu salıp çekene kadar kavrulur.
-Sırayla soğan,sarmısak,baharatlar,domates ve salça eklenerek kısık ateşte piş meye bırakılır.
-Patlıcanlarımız kızgın yağda kızartılıp borcama alınır,üzerine pişen etli karı şım dökülerek fırında yaklaşık 30 dakika pişirilir.
AFİYET OLSUN....

18 yorum:

  1. ablacımm ellerine sağlıkkk ben genelde tavuklusunu yapıyorum ama etlisini de yaparım tabiikiii:))
    ellerin dert görmesinn:)) bugün daha iyyim kum döküyorum da ablacım dün ondan fena oldumm:))

    YanıtlaSil
  2. Günaydınlar Deryacım...ellerine sağlık nefis olmuş....

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık deryacım nefis görünüyor...yanınada pirinç pilavı ve cacık..
    lezzet dolu bir gün diliyorum.öpüldünnn....

    YanıtlaSil
  4. günaydınlar sevgili derya.öncelikle bloğun çok güzel bunu içtenlikle söylüyorum arkadaşım.severek ve beğenerek ziyaret ediyorum.ben de blogspot ailesine yeni katıldım.blogcuda epeydir yazıyordum.ama orada bitmek bilmeyen sorunlar yüzünden bu aileye geldim.iyiki de gelmişim.inanılmaz güzel arkadaşlar ve destekçiler edindim.
    bu yemek gerçekten tam bir antep yemeği.lezzetini iyi bilirim ama mutfağımda yapmak henüz nasip olmadı.emeğine ellerine sağlık,çokta güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  5. Yanına ayranla patates kızartması var mı ablacım:)

    Ellerine sağlık,sevgiler,öpücüklerrr

    YanıtlaSil
  6. mmmellerine sağlık derya ablacım harika

    YanıtlaSil
  7. patlıcan varsa o yemegın guzel olmaması mumkun degıl:)harıkaa ellerıne sağlık Deryam.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. NEFİS GÖRÜNÜYOR DERYACIM ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık deryoşum bir tabakta bana ayırdın dimi :)kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
  10. Kebap nefis gözüküyor patlıcanlı herşeye bayılırım zaten eline sağlık ablam...

    YanıtlaSil
  11. Ellerıne sağlık bereketı bol olsun afıyetle ...

    YanıtlaSil
  12. Çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  13. oofff o kızartmalar nefis kokmuştur etiyle sosuyla tam bir ziyafer yemeği olmuş ellerinize sağlık
    evet evet şap şup sesleribenden geliyor : )

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık deryacım harika olmuş...

    YanıtlaSil
  15. Canım,
    Nefis bir yemek olmuş, ellerine sağlık.
    Eminim patlıcan ve kuzu eti harika bir tat ortaya çıkarmıştır.

    YanıtlaSil
  16. Canım Derya ablam ellerine sağlık:). Tam misafir sofralarına yaraşan bir tarif olmuş..
    Çooook öpüyorum güzel ablam:).
    Sevgiler..
    kelebeğin

    YanıtlaSil
  17. Ablamm ellerine sağlık ...

    Yanında bolll köpüklü ayarannn ohh:D

    YanıtlaSil
  18. Sana da hayırlı cumalar arkadaşım...
    Patlıcanı çok severim:))) Hem kolay hem lezzetli bir tarif olmuş.
    Ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil

Merhaba dostlarım bloğuma uğrayıp yorum yazdığınız için sonsuz teşekkürler,hepinizi öpüyorum....
DERYA