25 Mayıs 2010 Salı

KAŞARLI TUZLU KURABİYE


Şekerler gününüz güzelliklerle geçsin.Gün menümdeki ilk tarifimde sıra:))
MALZEMELER
150 gr.oda sıcaklığında tereyağ
3 yemek kaşığı yoğurt
1 tatlı kaşığı tuz
1 su bardağı rendelenmiş kaşar
1 paket Dr.Oetker Mahlepli kabartma tozu
1 yumurtanın sarısı içine,akı üstüne
Aldığı kadar un
YAPILIŞI
-Hamurumuzu yoğuracağımız kaba tereyağ ve yumurta sarısı alınır parmak uçlarıyla karıştırılır.
-Un hariç tüm malzeme eklenerek karıştırılır.
-En son un azar azar eklenerek orta sertlikte bir hamur elde edilir.
-Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alınarak istenilen şekil verilerek yumurta akına bulanarak pişirme kağıdı serili fırın tepsisine dizilir.
-Üstlerine susam ve çörek otu serpilir önceden ısıtılmış 175 derece fırında üstleri kızarana kadar pişirilir.
AFİYET OLSUN.


26 yorum:

  1. Günaydin canim... Bizde hafta bugün basliyor, önce sana geldim, gecen tüm yayinlarin ve de bu lezzetli kurabiyelerin icin ellerine saglik diyorum.... Sevgilerimle kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
  2. DERYACIM ÇOK GÜZXEL OLMUŞ..HELE KAŞARLI..ENFES...ELLERİNE SAĞLIK TATLIM...

    YanıtlaSil
  3. kaşarlı olunca sıcakken yemesine bayılıyorum ben.ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Derya,
    Kurabiye nefis görünüyor, ellerine sağlık.
    Sıcakken bende bu kurabiyeye bayılırım.
    Pastanedeki tuzlu kurabiyeleri hiç aratmayan nefis tatları var.

    YanıtlaSil
  5. Mahlepli kabartma tozunu hiç denemedim Derya'cığım..Nasıl bir tat verdiğini açıkcası merak ediyorum..Bizde mahlep,benim dışımda pek sevilmediğinden hiç kullanılmaz..Ellerien sağlık canım..Öpüyorum kocaman..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  7. Mahlepli kabartma tozunu ilk defa duydum sayenizde, en kısa zamanda deneyeceğim.Poğaça ve tuzlu kurabiyelerde mahlep kokusu çok güzel oluyor. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Deryacım ellerine sağlık arkadaşım birgün bir etkinlikte seninle tanışmayı çok isterim sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Deryacım sende de benim gibi tarifler gani:))
    Tuzlu kurabiyeleri çok seviyorum ellerin dert görmesin canım arkadaşım...

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık Derya, enfes görünüyor. tuzlu kurabiyelere bayılırım. sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ellerine saglik canim nefis olmuslar.

    YanıtlaSil
  12. Ne zamandır evdekiler tuzlu kurabiye istiyor benden. Tarifini deneyeceğim hayatım.sevgiler canım
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık. Ben de çok severim, kaşarlı tuzlu kurabiyeyi ama mahleple hiç denemedim. Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Ablacım kurbiyeler harika görünüyor. Ellerine sağlık. O aşağıdaki güzel sofrada keşke bende olablseydim. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  15. Derya ablam yine muhteşem şeyler yapmışsın:). Keşke yakın olsak da gelip yesem bu güzelliklerden:).
    Gün menündeki bütün yiyeceklerin tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum:).
    Çok öpüyorum canım ablam, seni çok seviyorum:).
    kelebeğin;)

    YanıtlaSil
  16. ablacım ellerine sağlık harika olmuş. hepinize afiyet bal olsun

    YanıtlaSil
  17. Tuzlu kurabiyeleri çok seviyorum da cücükler tatlı isteyince hep tatlı pişiriveriyorum. Ellerine sağlık Derya'cığım.

    YanıtlaSil
  18. deryacim harika birşeye benziyor bu! mutlaka denemeliyim. öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
  19. Aaaaa
    niye kapattın bakem kurabiyelerin üstünü ama ben yinede alırım :))
    hım
    ellerine sağlık ...
    Tuzlu kurabiyeler nefis görünüyor
    yiyenlere afiyet bal şeker olsun....

    YanıtlaSil
  20. Ablacim eline saglik,tuzlu minik kurabiyelere bayilirim çayla beraber çok iyi oluyor,sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. eline sağlık deryacım.afiyet şifalar olsun...öpüyorum çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Deryacığım, tuzlu kurabiyeyi çok severim. Harika olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  23. Ellerinize saglik cok güzel olmus. Ksarli kurabiye bende yapmistim bir kere cok hos oluyor...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. ımm nefıs görunuyorlar tam cay saatıne uygun bır tarıf.canım bızım buluşmalarda tanımayı istedıgım arkadaslardan bırıde sensın.inşallah tanışma fırsatı olusur:)bir dahakinde mutlaka olmanı beklıyorum.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  25. aaaa ben bunu biliyorum:D

    Ellerine sağlık alacığım ama tarif farklı mutlaka deneyeceğim...

    YanıtlaSil

Merhaba dostlarım bloğuma uğrayıp yorum yazdığınız için sonsuz teşekkürler,hepinizi öpüyorum....
DERYA