24 Mart 2010 Çarşamba

TAVUKLU UN ÇORBASI

İyi akşamlar şekerler salatadan sonra en sevdiğim çorbalardan biri olan Tavuklu Un çorbamla karşınızdayım.Bakalım sizler beğenecekmisiniz hepinizi öpüyorum.
MALZEMELER
1 adet kemiksiz tavuk göğüs
1 adet yumurta sarısı
2 çorba kaşığı un
10 çorba kaşığı yoğurt
5 bardak tavuk suyu
2 damla limon suyu
Üzerine yakmak için 1 yemek kaşığı tereyağ
1 tatlı kaşığı toz biber
YAPILIŞI
-Göğüs etimizi bolsuda iyice haşlıyoruz haşlama suyuna 2 damla limon damlatırsak kokusu olmuyor.
-Haşlanan göğüs etimizi elimizle didiyoruz.
-Tenceremizde kalan tavuk suyumuzu kaynatıyoruz.
-Ayrı derin bir kapta yoğurt,un,yumurta sarısı,tuz ve iki damla limon suyunu iyice çırpıyoruz.
-Kaynayan tavuk suyumuzdan bir kepçe alarak yavaşça karıştırıp yoğurtlu karışıma ekliyoruz.
-Karışımı karıştırarak çorbaya ekliyoruz,bu aşa mada karıştırmayı bırakmıyoruz.
-Özleşince parçaladığımız tavuk etlerinide çorbamıza katarak kısık ateşte yaklaşık 10 dakika pişiriyoruz.
-Tavada tereyağ ve toz biberi yakıp tabakların üstünde çorbaya serperek servis yapıyoruz.
AFİYET ŞİFA OLSUN.
DİĞER ÇORBALARIM BURADA..


27 yorum:

  1. Sanada iyi akşamlar ellerine sağlık banada beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Deryacığım eline sağlık.Yaz kış çorbasız olmaz bizim soframız.Müzikleride yükleyebilmene sevindim. Çok güzel olmuş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sevilmezmi nasıl da güzel olmuştur. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. deryacım,
    hızına yetişmeye çalışıyorummm :))
    afiyet olsun,
    yorgunluklarını geçirsin
    şifayla canım.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım salatanı yeni gördüm ama arkadan çorban yetişti...Nefis olmuş görüntü içimi ısıttı...Ellerine sağlık...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Canım ablam içerisinde tavuk olan herşeye bayılırım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ohhh, ellerine saglik canim benim. Bana görüntüsü bile sifa oldu... Sevgilerimle, iyi geceler diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel olmus canim...

    Ellerine saglik...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık..harika görünüyor..

    YanıtlaSil
  10. Nefis bir corba olmus, ellerine saglik canim. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. mmmmm bızde tavuklu paça çorbası denır cok severız:)ellerıne saglık deryam..

    YanıtlaSil
  12. Bizim evde de çok sık yapılan bir çorba, minik paşam bayılıyor bu çorbaya.
    Ellerine sağlık ablacım...

    YanıtlaSil
  13. Deryacım eline sağlık. hamile kaldıktan sonra sevmeye ve yemeye başladım ben bu çorbaları:) kızım sağ olsun canımı çektirdi. sevgiler tatlım

    YanıtlaSil
  14. Bayılırım ben de bu çorbaya . Ellerine sağlık Deryam

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık.....sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Böyle sıcacık mis gibi çorba sevilmez mi Derya'cım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. ablacım emeğine sağlık hakikaten bugün çorba patlaması var:))

    YanıtlaSil
  18. Ablacım ellerine sağlık. Pek güzel olur tavuk çorbası. Bizde severek içeriz. Öpüyorum canım seni.

    YanıtlaSil
  19. mmm çok severim ablacim eline saglik,sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Ellerine sağlık, çorba da, salata da nefis görünüyor. Biz de bu aralar çorba-salata yemeye çalışıyoruz. Malum yaz yaklaşıyor, kış kilolarını atmak gerek. Afiyetler olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Derya ablacım nefis bir çorba olmuş..Sıcacık ne güzel yenir, mis gibi:)).
    Ellerine sağlık ablacım.
    Sevgilerimle...
    aslı

    YanıtlaSil
  22. Hımmmm
    ne de güzel görünüyor ellerine sağlık canım ...
    mis gibi tavuk hem de çorbası :))
    Sevgiler........

    YanıtlaSil
  23. Çorbaya bayılırım. Şimdi miss gibi
    kokuyordur çorban Deryacım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Ben de çok yaparım ama un kullanmam genelde.Unlu yada unsuz harikadır bu çorba.Ellerine sağlk.

    YanıtlaSil
  25. canimm harikaaa olmuss bu corba ellerine saglik.
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  26. mmm çok seviyorum bu çorbayı.ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. TAM ŞİFALIK BİR ÇORBA OLMUŞ, YARASIN SELAM VE DUA İLE

    YanıtlaSil

Merhaba dostlarım bloğuma uğrayıp yorum yazdığınız için sonsuz teşekkürler,hepinizi öpüyorum....
DERYA