21 Mart 2010 Pazar

ARKADAŞLARIMIN GÜN MENÜLERİ

Hepinize mutlu haftalar şekerler.Bildiğiniz gibi ayda bir kere iş arkadaşlarım ve yeni tanıştığım iki arkadaşımla daha gün yapıyoruz.Aslında bu postu yayınla makta geciktim.Bu ay iş arkadaşım Gülşende toplandık.Canım bizi yine harika
bir şekilde ağırladı.

Gülşenin menüsünde nelermi vardı:))Mercimekli köfte,çemenli sandviç,peynirli ve patatesli poğaça,nişastalı kurabiye,minik ikramlık haliyle piramit pasta ve haşhaşlı kremalı revani...
Hepside birbirinden lezizdi ellerine sağlık tatlım...

Geçen ayda yine iş arkadaşım Haticeciğimdey dik bana o kadar iyi geliyorki bu toplantılar anlatamam.Canım arkadaşımın menüsüde şöyleydi:))
Patates salatası,Peynirli börek,elmalı kurabiye,marmelatlı tırtıl kurabiye,cevizli haşhaşlı çörek,çaylı kek ve çikolata soslu yalancı tavuk göğsü.Arkadaşım hepsi birbirinden lezizdi ellerine sağlık.


22 yorum:

  1. deryacım çok sağol iyi dileklerin için. resimler açılmıyor demişsin niye anlamadım ben de açılıyor görünüyor...
    gün sofralarına bayılırım. sizinki de bir harika olmuş. afiyet bal şeker olsun. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ablacım iyi pazarlar ve sana işlerimde kolaylıklar gelsin.
    Ablacım ne kadar güzel menüler bunlar böyle. Canım çekti valla. Arkadaşlarının ellerine sağlık. Öpüyorum seni ablacım.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden leziz arkadaşının ellerine sağlık canım..iyi pazarlar öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. ooo hepsi birbirinden güzel bunların..
    O hazırladığın tabakta bana değil mi?

    yiyenlere afiyet olsun hazırlayanında ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. offff şunları görmek midemi nasıl kazındırdı yahu. :)

    YanıtlaSil
  6. oo afiyetler olsun canım.

    YanıtlaSil
  7. Emeği geçen herkesin eline sağlık canım.Hepinize afiyet bal şeker olsun.İyi haftalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Kimbilir o sofrada ne güzel sohbetler edilmiştir canım..Üstelik nefis yiyeceklerde olunca bir başka güzel geçmiştir gününüz.Arkadaşının ellerine sağlık,seninde o güzel,engin gönlüne sağlık Derya'mmmmmm..Seni çok seviyorum ve çokkkkkkkkkkk öpüyorum bitanem..İnşallah bizede gelirsin canım..)


    Güzel bir hafta diliyorum..Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  9. Deryacığım ellerine sağlık.Mail adresine müzikle ilgili bilgileri yolluyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. deryacığım, tüm temennilerine yürekten teşekkürler ederiz.
    keyfin, sağlığın, huzurun daim olsun canım benim.
    iyi haftalar- kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. arkadas toplantılarına bayılırım

    YanıtlaSil
  12. Arkadasiin ellerine saglik hepsi birbirinden nefis ,afiyetler olsun yiyenlere
    güzel bir hafta dilegiyle

    YanıtlaSil
  13. ne imrendim size sorma..
    bende çok severim dostlarla beraber olmayı amamaalesef burada dostlarımdan uzağım:(

    Arkadaşınında seninde eline sağlık,hepsi birbirinden güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  14. afiyet bal şeker olsun deryacım.harika lezzetler tatmışsınız..ağız tadınız hiç bozulmasın.çok öpüyorum güzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Günleri pek saeviyorum abla ben:))
    arkadaşlarının ellerine sağlık.sizlere de afiyetler olsun :)
    kocaman öptüm

    YanıtlaSil
  16. afiyet olsun biz hanımlar biraz abartıyoruz sonrada diyet:(

    YanıtlaSil
  17. Deryacığım arkadaşının ellerine sağlık güzel bir gün geçirmişsiniz belliki Allah bereketli etsin canım dostluğunuz daim olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  18. herşey harika deryacım..arkadaşının ellerine sağlık..hepsi birbirinden nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  19. canım ablam arkadaşının ellerine sağlık afiyet bal olsun hepinize
    güzel bir hafta dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Canım ablam öncelikle mutlu, huzurlu, güneşli bir hafta diliyorum:)..
    Arkadaşlarla günler ne kadar da neşeli geçer, çok özendim şimdi:))..
    Kocamaaan öpüyorum Derya ablam;).
    Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil
  21. Emek safeden herkesi kocamn kutluyorum.Ne mutlu ki boyle guzel toplantilarla bir araya geliyrounzu.
    Afiye olsun sekercim.
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  22. Oh ablacığım ne güzel:))
    Yapanında yayınlayanında ellerine emeğine sağlık:D

    YanıtlaSil

Merhaba dostlarım bloğuma uğrayıp yorum yazdığınız için sonsuz teşekkürler,hepinizi öpüyorum....
DERYA