10 Kasım 2009 Salı

PUDİNGLİ BÜSKÜVİLİ TATLI


Hava muhteşem maşallah içim kıpır kıpır ama mecburen çalışmak zorundayım. Akşamda malum hava erken kararıyor mecburen iş-ev arasında gidip geliyorum. Şimdi gelelim tatlımıza hafif ve leziz bir tatlı pembe şeker ASLI'mın düzenlediği etkinliğe gönderiyorum...

MALZEMELER
2 paket dr.oetker vanilyalı puding
1 litre arzu edilen meyve suyu(ben bu kez vişne kullandım)
1 paket kakaolu ülker pötibör büsküvi
750 ml.soğuk süt

YAPILIŞI
İlk önce 1 paket pudingimizi alıp sütle pişiriyoruz çırparak soğutuyoruz.Diğer pudingimizide meyve suyumuzla pişiriyoruz çırparak soğutuyoruz.Borcamımızı ıslatıp beyaz pudingimizi borcama dökerek düzlüyoruz.Üstüne büsküvileri dizip meyve suyuyla pişirdiğimiz pudingimizi üste yayıyoruz.Oda ısısına geldikten sonra buzdolabına alıp soğutuyoruz.İstenilen şekilde süsleyip servis yapıyoruz. Ben bütün meyve sularıyla denedim hepsi çok leziz oluyor.
AFİYET BAL ŞEKER OLSUN....





33 yorum:

  1. Ellerine sağlık, çok pratikmiş. Ben de deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Derya ablacım ne kadar güzel görünüyor tatlın, bir o kadar da pratikmiş. Ben mutlaka deneyeceğim:).
    Ellerine sağlık.
    Bu arada sayfanın görünümü gün geçtikçe daha da güzelleşiyor:).
    Çok öpüyorum..Sevgilerimle.
    aslı

    YanıtlaSil
  3. Deryacim bu tadi bilirim, yazim bir yerde görüp yapmistim...
    Serbetsiz böyle hafif tatlaar bayiliyorum.Ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  4. merhaba deryacım
    tatlın çok güzel görünüyor eline yüreğine sağlık canım.mesajını aldım hot mailimde sorun var sana mesaj atamadım.sorunun ne olduğunuda anlayamadım kızıma bir baktıracam....pastanın üzerindeki gülleri sormuşsun.şöyle tarif edeyim:
    kuvertür çikolatanın (oda ısısında olucak )üzerinden sebze soyacağı ile ince bir tabaka kestim.sebze soyacağı ince bir çikolata tabakası çıkarıyor bukle halinde....çikolata oda ısısında da olduğu için çok kolay şekil alıyor elimle gül şekli vermeye çalıştım....hepsi bu.umarım yardımcı olabildim.eğer beyaz çikolata ile yapmak istersen onuda aynı şekilde yap....eğer renkli çikolata mesela pembe ,sarı,lila vb....beyaz çikolatayı benmarie usulü erit .içine az gıda boyası kat kerıştır. uygun bir kalıba dök dondur donunca yine sebze soyacağı ile dediğim şekilde keserek çıkar.renkli çikolata güllerin olur. keşke zaman bulabilsem yapıp bloğa koymak isterdim....neyse belki ilerde inşallah...
    bu arada yeni sayfan çok güzel görünüyor en güzel paylaşımlarda bulunman dileğimle.
    öptüm sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. ben de yapmıştım ama evdekiler pek yememişlerdi de hepsini ben yemiştim.ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. Canım maşallah herşey yolunda desene:)))
    Yerim ben bu kırmızı pastayı:))
    Bitanem katılım için çokkkk tşkr ediyorum yine beklerim:))

    YanıtlaSil
  7. afiyetler olsun deryacığım...
    mis gibi vişne lezzetiyle..
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. deryacim ellerine saglik
    enfes olmus tatlin canim
    bizim burda havalar iyice sogudu türkiyede hala güzelmis ne güzel tadini cikarin vallahi sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ablacim tatlinin rengine bittim:))visne çok yakismis,ista açici nefis bir tatli olmus,ellerine saglik,kocaman optm:))

    YanıtlaSil
  10. Deryacım nefis olmuş,hem hafif hemde lezzetli oluyor...
    ellerine sağlık...

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Canım çok pratik. Ellerine sağlık.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Derya'cım nefis görünüyor..
    Ellerine sağlık ben bunu nar tozuylada yaparım..Mayhoş olur tadı..Ama evdekilersevmezkii:)

    YanıtlaSil
  13. ablacıgım ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  14. hem pratık hem lezzetlı..cogu alengırlı tarıfin pabucunu dama atar bu tatlı..deryacım ellerıne saglık canım..

    YanıtlaSil
  15. olsada yesem söyle soğuk soğuk bayılırım..ellerine sağlık ablacığım...bu arada ferzan ablamdan ses yok nerelerde yaaa:(((

    YanıtlaSil
  16. mm ellerine sağlık.. şimdi olsaydı götürürdüm :)

    YanıtlaSil
  17. Ablacım hem pratik hem leziz daha ne olsun:)
    ellerine sağlık olsun:) aldım tabağı kaçıyorum ablam...

    YanıtlaSil
  18. Kolayca, tatlı diye tutturan çocuklara yapılıverir. Ellerine sağlık Derya.

    YanıtlaSil
  19. Ellerine sağlık canım. Afiyet olsun :))

    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  20. Canım çok nefis bir tatlı olmuş..Eminim çocukların da çok hoşuna gitmiştir..Ellerine sağlık Deryammmmm..Seni çok seviyorum ve çokkkkk öpüyorum canım benim..

    En güzel sevgileri sana gönderiyorum esen rüzgarlarla..

    YanıtlaSil
  21. Ellerinjize sağlık nefis olmuş tam istediğim gibi hafif bir tatlı.. sevgilerle

    YanıtlaSil
  22. Canım çok güzel olmuş. Olsa da yesek.
    Ellerine sağlık canım

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  23. Derya'cım harika bir tarif, ellerine sağlık. Pratik ve şık bir ikram. Sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  24. Ellerine sağlık abla senin gibi cıvıl cıvıl bir tatlı olmuş :))

    YanıtlaSil
  25. Deryacım ellerine sağlık.Bu ne güzel bir tatlı böyle. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Selam canım, nicedir uğrayamadım, sayfanda pek hoş olmuş. Nasılsın? Bu tatlıyı bende yaparım. Pratik ve güzel. Ellerine sağlık,yiyenlere afiyet ler olsun.Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  27. Deryacım bisküvili tatlıları çok seviyorum.Hemde vişneli olunca bir başka oluyor tabii..
    ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Harika olmuş, vişneli tatlara da bayılırım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  29. himmm, guzel bir tatliya benziyor. Hafifte. Sanirim yapmasi cok kolay:) ellerine saglik. Benimde birkac hafif ve kolay tatli tariflerim var. bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  30. ellerine sağlık canımcım tatlın harika görünüyor mutlu bir haftasonu dilerim sana
    by

    YanıtlaSil
  31. Deryacım,
    Pek pratik ve lezzetli bir tatlı olmuş. Ellerine sağlık. :)
    Senin şu iş durumun beni endişelendiriyor. Ne çok çalışıyorsun canım yaa. İnşallah bayramda dinlenme fırsatın olur Deryacığım. Kendini çok yormamaya çalış tamam mı?
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  32. Pasta Susleme Teknikleri Etkinligi icin bir davet bu! Gosterin dunya aleme pasta nasil suslenirmis :)

    Beni yalniz birakmayacaginizdan eminim...

    Hollandadan sevgiler!
    www.dusbahcesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar...
    Etkinlikte beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum...
    Sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil

Merhaba dostlarım bloğuma uğrayıp yorum yazdığınız için sonsuz teşekkürler,hepinizi öpüyorum....
DERYA